Copywriting

Mało kto rozumie jak ważna jest treść na stronie internetowej. Nie mamy ma myśli pisania wyłącznie dla klienta, zachwalania superlatywami, czy promowaniem własnej oferty. Nie popieramy również tekstów pisanych pod SEO, czyli roboty wyszukiwarek łowiących słowa kluczowe. Naszym celem jest propagowanie nowego kierunku – Seo Copywritingu, czyli jak pisać artykuły aby stanowiły wartość dla czytelnika i jednocześnie wyszukiwarek. Pisanie tekstów w taki sposób wymaga z jednej strony przygotowania merytorycznego copywritera, przeprowadzenia gruntownego badania branży, oraz wiedzy z zakresu pozycjonowania przez teksty reklamowe. Jako agencja content marketingu zajmowaliśmy się pisaniem artykułów dla różnych firm. Były to zarówno techniczne artykuły SEO, wymagające wiedzy eksperckiej, jak i publikacje do pracy codziennej związane jedynie z prze-redagowaniem tekstu. Z chęcią podzielimy się z Państwem naszą wiedzą i wskażemy jak rozpocząć przygodę z pisaniem artykułów, które przyczynią się do wzrostu pozycji Waszej strony internetowej.
co to teksty zapleczowe
96 odsłon

Co to są teksty zapleczowe?

W hierarchii tekstów SEO zobaczymy, że teksty zapleczowe znajdują się między preclami, a artykułami. Od precli różni je...

copywriter cechy
106 odsłon

Cechy dobrego copywritera

Copywriter to osoba, która tworzy teksty zarówno reklamowe, marketingowe, zapleczowe, na blogi, ulotki, ogłoszenia… wszędzie tam, gdzie słowo...

artykuł sponsorowany
111 odsłon

Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany?

Reklamy atakują zewsząd! W postaci ulotek, banerów, rubryczek w gazecie, telewizyjnych migawek, internetowych mailingów… i w wielu, wielu...

dobry tekst
117 odsłon

Jak napisać dobry tekst?

Dobry tekst to taki, który przeczytamy od A do Z. To wtedy można powiedzieć, że czytamy „z zapartym...