Reklama Prasowa

Silny i tematycznie powiązany artykuł sponsorowany w prasie internetowej znaczy więcej niż setki słabych linków z małowartościowych stron. Wiemy jak pozycjonować strony internetowe w oparciu o reklamę prasową, redagować teksty oraz umieszczać s nich linki sponsorowane. Odpowiedni balans między obiektywnym wpisem, nienacechowanym reklamą, a dyskretnym wskazaniem w treści strony klienta – jest bardzo skuteczną formą promocji oraz wyraźnie pozycjonuje stronę w wynikach organicznych Google. W ramach powyższej kategorii radzimy jak przygotować poprawne artykuły sponsorowane do prasy internetowej, jakich błędów się wystrzegać, oraz jaki jest relatywny koszt przykładowego wpisu sponsorowanego. Zamieszane w Google artykuły nie należą do tanich, jednakże efekt ich działania pozostaje jest bardziej efektywny, a o to własnie chodzi w pozycjonowaniu.

artykuł sponsorowany
110 odsłon

Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany?

Reklamy atakują zewsząd! W postaci ulotek, banerów, rubryczek w gazecie, telewizyjnych migawek, internetowych mailingów… i w wielu, wielu...